Lite gott å blandat :D

Hepp hepp!!
Så har jag å Christian bott i vår nya lägenhet i ca 4 dagar å jag måste säga att vi trivs väldigt bra. Det enda som man kan kommentera är väll kanske att det är välldigt tyst, speciellt på kvällarna. Fast det är fredag och lördag kväll så hörs inte ett ljud från nån, ingen trafik för vägfen är för långt bort å inga grannar som spelar för högt...hehe undrar va grannarna kommer tycka om den kommande inflyttningsfesten :P

I måndags var vi även iväg till IKEA, slutsumman landade på ca 5000 men för de pengarna fick vi verkligen MYCKET saker :D Bl.a nya bestick och tallrikar, badrumms och köks tillbehör och mycket mera.
Så direkt efter att vi kom hem satte vi igång å månterade ihop både en byrå, garderobs-system å andra lådor (KUUUUL ^^) Så nu ser det lite finare ut här, men det ligger fortfarande mycket bråte å kartonger överallt...hälften av mina kläder ligger i en svart soppåse fortfarande, men snart kanske man kan få lite ordning på det me :D
Men...eftersom vi har tunabyggen som hyresvärd så lär det dröja låååååång tid innan vi får det omtapetserat så man kan börja göra det fint på allvar här som t.ex köpa nya gardiner ... aja den som väntar på nå gott...



Idag (tisdag) var jag åter tillbaka på jobbet efter mina 4 dagars ledighet. Gick ganska snabbt för att vara ett sånt långt pass, men lite extra sliten känner man sig allt efter allt bärande under flytten :P
Längre cykeltur blev det med, sånu kommer jag fåmassa välbehövlig motion :D

Imorrn å på torsdag är det åter lite ledigt innan helgens jobb :/
Ska till Kupolen å handla lite småprylar på Indiska å Åhlens, kul kul :D

Tja, det var väll allt jag hade på hjärtat just nu.
Tjo Tjo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0