Nya lägenheten

så har vi flyttat då äntligen. Själva flytten gick bra å var över på 4 timmar ungefär. Första kvällen gick åt till att packa upp karongerna i nya lägenheten medans dag nummer två (alltså igår lördag) gick åt till att städa lägenheten på Moong8. Blev näääästan klar med allting där, bara att skruva ihop det stora skrivbordet igen som har varit nedpackad i förådet, å städa golvet.

Idag ska lilla mamma komma på besök å kolla in lägenheten å hjälpa mig fixa gardinstänger, funderar på att kanske köpa gardinerna jag sett på Indiska oxå :D Det sista ska göras på Moong8 oxå så vi slipper tänka på det mer...nycklarna ska överlämnas imorrn till Tunabyggen.
Imorrn blir det även en resa till IKEA. VI har inte så bra transportmöjligheter så vi kommer bara köpa småsaker som lampor å en byrå...få se va mer för roligt man kan hitta :D



Igår (lördag) gick jag även tillsammans med Karro på Elins begravning. Allting var mycket fint men väldigt sorgset å så himla ofatbart. Tycker så synd om hela hennes familj!
Såg en massa gamla klasskamrater från låg och mellanstadiet med, samt min gamla lärare från årskurs 1-3 i lågstadiet. Hon var sig lik fast vi inte haft henne som lärare sen vi var typ 8-9 år.

Nu ska jag iaf äta lite frukost sen kommer snart mamma.
Tjo tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0