Lite gott å blandat

Tjo Tjo!!

I förrgår fick jag besök i nya lägenheten av Karro å Natta. Roligt att visa runt i lägenheten ^^
Tog en promenad till Kupolen (egenetligen bara för att kolla på en tårta åt Natta) men det slutade med att vi gick runt där istället å handlade lite. Jag fyndade en sån där stor frukost kopp som ser ut som en kopp med handtag. Ska jag äta min frukostgröt i på morronen ^^ Fin var den iaf, jag älskar lila :D
Natta hittade lila glasunderlägg på rean på Indiska - yaaay ^^
Men jag glömde både att skicka mina brev och att gå enda bort till centrum för att hämta mina nya glasögon kändes aldeles förlångt bort.



Dagen där på (alltså tisdagen den 10:e) var det 4 timmars jobb mellan 11-15...det var verkligen lugnt så de ville egentligen "bli av" med mig redan klockan 2,men jag stannade kvar en halvtimme till å pumpade lite ketchup och senap.
Mötte upp med Marit å vi drog direkt till Subway. Shit, det var längesen jag var där nu, men det var lika gott som jag mins att det var - namnamnam ^^
Hämtade ut mina nya glasögon oxå. Känns verkligen konstigt att ha bytt ut mina äldre glasögon (som jag fortfarande trivs jättebra i, men det är nog dags för ett par nya eftersom det var ca 4 år sen jag böt sist)
Gillar de nya oxå, men av nån anledning får jag en känsla av att de gör att jag ser lite "kontorig" ut, men men, bara att vänja sig...såå hemska är de inte :P

Hade iaf en jättetrevlig eftermiddag/kväll med Marit. Vart ännu mera fynd gjorda på Kupolen, b.la en vit korg i gummi att ha mina virkgran i, en snygg shorta å linne på Gina, samt nya fina örhängen :D yaaaaay för shopping.



Idag var det en lååååång dag på jobbet, 8 dryga timmar, men imorrn blir det roligt för då kommer Anna från Sandviken å hälsar på :D  Wohoo !!
Få se va vi hittar på ^^






Kommentarer
Postat av: frank

När sätter du upp bilder på lgh så vi som inte bor i närheten får se :P

2010-08-13 @ 07:06:11
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: Ea

Snaaaaart snart snart :D



Vet jag varit jättedålig på att lägga upp bilder >_<

Men snart är allting färdig-fixat här hemma så det kommer en lägenhets-uppdatering snart ^^

2010-08-13 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0