Inför V.35

Snart är sista veckan på "sommarlovet" över då... å som jag har längtat efter att det ska ta slut då!! Hela sommaren har jag faktiskt velat haft höst, vilket måste vara första gången för mig eftersom jag annars brukar älska sommaren å värmen, men den här sommaren har i princip BARA inneburit jobb, jobb å åter jobb på MAX >__<

Nu till hösten som kommer en mängd nya grejjer att hände. Förhoppningsvis får vi det omtapetserat och ommålat i lägenheten då Tunabyggen sagt att det är då som deras hantverkare kommer tillbaka efter sommaren då de bara gjort utomhus jobb.
Ska börja min Japanska kurs nu på tisdag :D Wiiie hoppas att det blir kul, men jag räknar redan nu med att det kommer bli svårt som bara den, men för första gången i mitt liv (tror jag) så kommer det inte spela någon roll vad jag får för betyg. Jag gör detta för MIG å BARA MIG!!


Nu under september kommer jag även jobba extra för Student Consulting å deras folkbokförings projekt. Så kom å säg hej imorrn vettja. Ska stå på Högskolans mässa i Borlänge mellan 9-11 och folkbokföra de nya ettorna (n0llan).

För de som missade min lilla annonsering på Facebook så har jag "typ" startat eget oxå ^^. Så det är bara att kika in på min hemsida och kanske redan lägga en beställning :P (har redan fått två beställningar varav den första redan är princip klar). Där finns det även en blogg som ni kan följa, men tyvärr finns ingen funktion till att låta er kommentera mina inlägg, men så fort det händer nå nytt som har med virkning att göra så hittar ni det där :D


Å så till sist (Puh! massa småuppdateringar här idag) Nu fredag ska jag, Karro å Natta på Modell för en dag å bli fottade. Först var jag inte så positivt inställd till det när de ringde å frågade om jag ville boka in ett tillfälle...men tja..varför inte. Så länge det inte kostar nått ... men tror jag ska ta ut några kronor iaf så man kan köpa något kort. Ser iaf fram emot det mer än vad jag trodde att jag skulle göra.


Tjo Tjo




Kommentarer
Postat av: frank

vill se bilderna om du köpte något ;)

2010-08-29 @ 23:11:17
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0