Efter att jobbhelgen är gjord...

Har nyss avslutat en jobbhelg (som inte var så jobbig iofs för det var bara 2 fem timmars pass)
Lite saker har väll kanske hänt sen sist antar jag. Jag å Christian jobbar vidare i lägenheten å fixar å donar med både det ena och det andra. Vi har t.ex fått våran efterlängtade soffa som blev försenas från Mio, men nu ÄNTLIGEN står en fin hörnsoffa med divandel i vår TV del av vardagsrummet :D


Lite andra saker har hänt oxå, har t.ex gått och införskaffat mig en MacBook, inte en Pro som Christian har, tyckte en vit "plastigare" liten sak skulle räcka för mig. Nu har jag både inbyggd cam och mic så jag klarar mig till Japanska distans kursen som börjar om ca en vecka. En annan orsak till datorköpet var ju även att min gamla dator verkligen var inne på sista refrängen. Segare dator fick man leta efter :P tur att man har lite flickväns/sambo rabatt på Elgiganten annars hade jag nog inte haft råd med detta ^^; nu är pengarna slut kan man ju gott säga >___<

Fick även lite inspiration till att börja virka på "min fisk" som jag haft i åtanke att göra under ett längre tag, men har lixom inte lyckats få tummen ur...förrens nu då förstås :D så snart får familjen lite tillökning yaaay ^^
Appropå djuren så håller jag just nu på att pilla ihop en hemsida för att visa upp djuren och för att (om intresset finns) ta beställningar/intresseanmälningar på djur som folk vill att jag ska göra för dem. Så det är som sagt bara att hålla ögonen öppna ifall någon är intresserad :D


Näpp, nu e det söndag å jag är trött som tomten på julafton. Ser fram emot en myskväll i soffan framför en bra film å lite pizza i magen ^^

Tjo Tjo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0