Va trött jag blir!!!

Puuh!! Då var det överstökat, har precis avslutat ett samtal med mamma om att jag å Christian lagt intresseanmälan på 2 nya lägenheter. Hehe hon gick inte i taket riiiktigt lika mycket som förra gången det var på tapeten att vi skulle flytta, men hon tycker fortfarande att vi är dumma eftersom vi inte har nå "riktiga" jobb än.
Hmm, jadu vi får se hur allt slutar. Det är ganska många som visat intresse på båda lägenheterna som vi oxå är intresserade av, å vi har inte ens varit på visning än...så inget är säkert.
Jag har iaf börjat tröttna på att bo på moong8 för alla nya som bor på våran våning grisar ner den så man inte vill gå in i allrummet efter att de haft en förfest där....det är inte som det var för ett år sen om man säger så....


Nu ska jag fortsätta läsa lite Marketing Communications (blää) sen ska jag fixa potatisgratäng till Christian så den står färdig när han kommer hem ^^


Mjauu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0