Update 1

Torsdag till lördag var verkligen tre lyckade å roliga dagar (hihi söndag var även den en bra dag såklart :P).
På torsdagen hade jag en riktig tjejeftermiddag/kväll tillsammans med Marit.
Började med shopping på kupolen, gick igenom de flesta butiker, men höll hårt i pengarna å spenderade inget förutom påen jättego kycklingsallad på Kompis fiket...även om den var dyr så var den iaf väldigt värd pengarna måste jag säga :D
Lite senare bar det av till centrum, bestämde oss för att köpa biljetter till bion på en gång, det blev "Remember Me", men eftersomfilmen inte började förrens 21 så blev det en fika på Peace& Love cafét.
Remember Me var faktiskt en riktigt bra film,mycket känslor, men slutet var lite lustigt, å ganska oväntat måste jag säga...men som sagt,helheten av filmen var väligt bra :)

På fredan skulle jag egentligen suttit å arbetat med Hatice i skolan, men vi bestämde oss för att sitta på måndag istället eftersomvåran EXTREMT SEGA handledare inte gett oss hennes komentarer på vårat arbete som vi ahde lämnat in i början påveckan.
Satt istället hemma å försökte läsa lite Marketing Communications tills pappa komå hämtademig. Var hem en snabbis till Ornäs å hämtade en kasse med sommarlinnen ^^ hihi måste ju fylla på sommargarderoben oxå xP
Senare på kvällen var det tjejkväll hos Natta tillsammans med Karro. Gjorde hemmagjord pizza å kollade på typisk tjejfilm (Flirting with forty) hihi vet inte riktigt om jag ska säga att den var sådär superbra, men den var sådär typisk tjejjig så det var ju precis det vi var ute efter.
Det blev en massa pizza kvarsom jag tog medmig hem.
Eftersom jag var rädd att kassen skulle gåsönder när jag cyklade hem från Natta så la jag ner allt i min väska istället...närjag tog upp den när jag kom hem hade den läckt lite i väskan >__< haha som tur var gick det att torka bort meden trasa å det luktade som tur äringe tonfisk (det var tonfisksaft som hade läckt :P)

På lördagen gick jag upp tidigt för att hinna med 7.53 tåget till sthlm.
Innan jag träffade Frank fick jag lite tid att gå både till norr å leta efter Christians starka sås. Kollade i min vanliga asiatiska affär (Omi food) därdet jobbar en snäll liten man som alltid ärlika trevlig.
Han även iväg till andra sidan av city å köpte en film å en manga i SF bokhandeln i Gamla stan :D
När jag var på väg tillbaka ringde Frank å sa hon var på G.
Var verkligen trevligt att se henne igen efter sålång tid (^________^)
Det blev lite klädshopping å fyndade både ett linne på Gina för 49,- å en mjukis tröja. Ta 2 betala för 1 så jag å Frank tog varsin. Passade även på att gåtill Lagerhause (<3) å köpte jättesöta örngått å påslakan. (hihi Christian tyckte oxå de var fina för de var ljusa :P)

Efter att vi hade gått igenom alla affärer mötte vi upp med Gök. Satte oss på MAX å pratade. Jättekul att få prata med båda två :D
Tillslut var klockan efter 5 å det var dags att hoppa på tåget hem.
Under hemresan satt jag å funderade på dagen som varit. Kändes som att jag åkte från mitt "nya liv" för att återväcka mitt "gamla liv" sedan tog jag tåget tillbakatillmitt "nya liv" igen.
Det är lustigt vad träffa gamla vänner kan få en att känna :)

På söndagen kände jag mig lite deppig ett tag, Christian hade ont i benet å ville inte hitta på något för kunna vila benet tills han skulle iväg till jobbet igen. Förstår honom så jag skyller inte på honom direkt....blev iaf mycket bättre när jag hörde av mig till Natta om en promenad. Fick komma ut lite, äta lite mjukglass å gå ute i det fina soliga vädret. Underbart hihi !! :D

Denna dag kommer bli mycket jobbigare. X-jobbs plugg å jobba långa pass fre-sön...hihi men ska kanske spela Bingolotto på söndag.
Me like hemma-mys :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0