Separationsångest

Idag drar Christian till Sthlm för att gå på en ElGiganten kurs, kvar blir då lilla jag.
Han försäkrade mig om att det inte var nån fara att jag "läckte" lite när jag stod på pärongen å vinkade av honom...men jag kunde inte rå för det, vi har typ inte varit ifrån varandra mer än en dag tidigare, så det känns faktiskt väldigt jobbigt att inte få se honom förens på torsdag. 
Har iofs ganska fullt upp jag med, har personalmöte idag (tisdag) å imorrn ska jag å Hatice fortsätta med x-jobbet. Vi hade ju seminarium och även ett enskilt möte med Sabine igår som gav oss feedback på vårat senaste PM...å det blev en hel del att rätta, men det är väll bra antar jag att det blev nu istället för senare.
Sedan fyller ju Christian år på torsdag, så jag måste fixa med lite blandat smått å gott innan dess.


Aja, nu ska jag städa lägenheten å försöka hålla den fin tills Christian kommer hem, sen blir det lite TV spel tills föreläsningen börjar (har börjat spela Final Fantasy 8 å tagit en paus från 13, verkligen kul med gamla spel ibland :D)

Hej svejs gnus å gnejs :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0