Precis va jag behöver!

Idag har jag som  vanligt suttit med Hatice i skolan å jobbat vidare med x-jobbet. Vi hade väldigt bra flyt idag å vi har i princip blivit klara med en grov skiss på hela vårat arbete. Nu ska den i princip bara in på rättning, sen finslipas å slipas å slipas tills den är perfekt. Nu gäller det bara att läraren ger oss bra feedback så vi kan rätta/arbeta vidare.

Kom på mig själv att sakna den "gamla goa tiden" extra mycket mot vad jag gör i vanliga fall. 
Som vanligt slutar jag å Hatice arbeta i ca 4 tiden, passar mig perfekt för jag har kommit in i nån slags Top Model maraton å ser på det varje dag klockan 4 (fast det är gamla program jag redan sett så är det lika kul för det) men när det är slut vet man oftast inte vad jag ska göra, å Christian brukar inte komma hem förrens 7-8. 
Så då går man bara runt å göra massa oviktiga grejjer istället för att ta vara på tiden :/
När han sen kommer hem blir det oftast inge vettigare än TV .... Så idag kom jag som sagt på mig själv att jag saknade den gamla goa tiden extra mycket. Känns som att någonting alltid hände då...kanske minns fel,men det är så jag kommer ihåg det.


Ska därför bli fantastiskt roligt att få fika, shoppa å gå på bio med Marit imorrn :D En riktig tjej-eftermiddag, behövs kan jag säga!!


Å på fredag blir det tjejkväll med dessa underbara människor (minus mig alltså :P)



Å till sist på lördag blir det ÄNTLIGEN lite miljöombyte. Drar till Sthlm över dagen. Frankie Frank å Göki Gök skulle vara jättetrevligt att kunna få träffa då, eftersom det ju var typ ett halvår sen man träffa dem sist :D
De kommande dagarna kommer verkligen vara precis va jag behöver ^^


På fredag ska jag å Christian förresten kolla på nya lägenheten, Rymdgatan 34A på 51 kvadrat...få se om det är nått att ha :)
Är nog fortfarande lite skeptisk på grund av den ena å andra anledningen,men vi får se hur det går.


Nu ska jag plugga vidare.
Tjo tjo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0