Otränad ?!

Tog cykeln istället för bussen från Ornäs till Borlänge idag så jag kan ställa den i cykelförrådet på Mångatan istället. Har tänkt börja cykla till jobbet istället för att ta bilen.
tror nog att detta är något jag VERKLIGEN behöver. När jag cyklade från Ornäs fick jag stanna å vila/leda cykeln vid flera tillfällen.
Skulle kunna skylla på att det är pappa som inte pumpat cykeln tillräkligt, men som sagt...det kan mycke väl vara jag som har ben som spagetti :P


Igår var det personalmöte för alla Maxare på Broken Dreams iaf. Var faktiskt riktigt trevlig å jag hamnade med trevligt folk (för en gångs skull) :D

Idag blir det fortsatt xjobbs arbete med Hatice, sen ska jag nog hem till Ornäs igen....antar att jag ska passa på att prata så mycket med päronen som jag kan medans Christian är i Sthlm. Blir ju inte att jag ser dem så mycket nu för tiden.

Tjo Tjo!



Ps. yaaaay fint väder idag så jag har mina nya sommarskor (ballerina liknande lila skor :D)

Kommentarer
Postat av: nath

hmm det låter kul, jag kommer om inte ska åka bort i helgen :)

2010-04-15 @ 14:21:02
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0