Har bestämt mig

Känns som att jag vill ut å göra något ... på riktigt!!
Har alltför länge bara sagt att jag ska göra saker så småningom,men nu jieklar ska jag verkligen ta tag i saker å ting.
Talar såklart om mina ständigt framflyttade Japan planer. Men nu har jag bestämt mig.
Våren 2012, gärna i mars om det är möjligt så jag kan få se körsbärsblommorna, ska jag dit!!!!
Tills dess vill jag gärna kunna lite japanska oxå, så om jag får jobb till hösten ska jag leta kvällskurser, annars blir det japanska programmet jag kommer välja av alla de kurser jag sökt .


Punkt slut å där med basta!!!!! :D


Till detta bjuder jag på lite skön musik i form av detta: (nya favvolåten <33)








Kommentarer
Postat av: nath

jo tycker också om den låten! wie! japan, heja heja!

2010-04-03 @ 16:53:09
URL: http://nmoll7,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0