Blev inte lurad....

...på hela dagen igår fast det var 1:a April. Istället drog jag å Christian till Västerås på eftermiddagen för att handla lite datordelar åt honom + lite blandat smått å gott. Efter att ha kört omkring å besökt massa stora butiker i utkanten av Västerås och även ätit på deras MAX (som jag tycker var mycket stilrenare å fräshare än vad Borlänges MAX är +  de har det nya köks-systemet utan två kassor somman beställer i) iaf mot slutet av dagen drog vi in till centrum å handlade/kollade runt i några gallerior, å de hade Lagerhaus där <333 ååå vad jag har saknat den butiken sen den försvann från Kupolen. Köpte en jättegullig rosa skål med lock som jag ska ha typ sallad i när jag ska till jobbet :D Sen köpte jag en sockerströare, så nu slipper vi hälla socker direkt ur påsen :D
Fanns även jättesöta påslakan å örngott där med små rosor på, men det blev aldrig att vi(jag) köpte dem....kanske en annan gång :D

Var iaf en jättelyckad å mysig dag :D

Idag är jag hemma själv medans Christian jobbar,sen ska vi hem till hans mamma åäta påskbord. Men nu medans jag väntar på att tvättmaskinen ska gå klart tror jag faktiskt jag ska kosta på mig en promenad till Kupolen. Har inte varit där på 2 veckor eftersom jag ju varit sängliggandes i princip hela den tiden :(
å imorrn är det jobb igen,lite orolig för hur det ska gå, hoppas att jag är tillräckligt stark för att orka jobba en heldag :s men det jag främst oroar mig för är att rösten inte ska orka...känner mig hyfsat frisk nu, men hostar fortfarande ... så tror jag ska be dem att sätta mig på diskning hela dagen om det finns möjlighet :D

Tjo Tjo!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0