Vilken underbar avslutning!!

Nu har n0llan gått å blivit 1:a :D Yaaay
Å vilken fest det var!

Festen kändes dock som att den började redan i fredags. Verkligen roligt att se allas chokade miner när vi avslöjade oss ^^ Å sen att springa runt å mingla med alla å få höra hur alla tyckt att n0llningen hade varit gör faktiskt dessa 2 veckor väl värt mödan måste jag säga.
På kvällen lagade alla i B.E.S.T tacos tillsammans, sen var det fest lite överallt.
Krykk var så gullig som kom över till 6:an för att han saknade mig ^^ Men han var dock på tok för full...den token hade ju inte ätit någonting, sedan klämmt en vinare, 3 shots å 5 öl (0__o)
Så det kändes lite viktigare att få ta hand om honom än att springa runt me alla andra den kvällen.

På själva intro-sittnings dagen var det till en början lite kaos. Saknade en massa tjejjdetaljer som andra skor att ha till klänningen på kårkvällen, samt andra örhängen etc. etc... :P
Så efter att dukningen med nöd och näppe blivit avklarad (Var verkligen hur mycket som hellst som fattades av både bestick, glas, karaffer etc) så for jag å Krykk hem till Ornäs en snabbis för att samla på mig så mycket saker som jag bara kunde komma på att jag kunde behöva.

Själva intro-sittnigen sedan gick faktiskt riktigt bra. Jag, Rickard å Sophie ansvarade för uppläggningen av matren.
Det dåliga med det hela var att vi bara hade fått en "lathund" för hur förrätten skulle se ut, men ingenting för hur varken varmrätten eller desserten skulle se ut. Så det var bara att plocka fram den kreativa sidan å improvisera :D

Ett av de roligaste ögonblicken för mig under introsittningen var förresten när alla maasar kallades upp på scenen å både n0llan å JF bävade för oss å tackade oss för det arbete som vi lagt ner. Verkligen en grymt kul kännsla ^^
Som maas är jag även grymt stollt över min lilla n0llan ^^ B.E.S.T. vann både skattjakten, årets n0llegrupp och Weed & Hockey fick dela på priset för årets B.E.S.T. n0llan ^^

Kårkvällen var även den kanoners.
Sprang runt å pratade med en massa roliga människor.
Verkligen kul att man känner igen så mycket folk nu för tiden.
Kim den klade hesten var oxå där å bjöd mig på några riktigt stora skratt ^^
En annan grymt rolig sak jag fick höra är att Frank oxå kommer med på Sjöslaget Yaaay!! Även fast vi inte kommer dela hytt så tror jag vi kommer ha grymmt kul allihopa. (hehe nästa sak att börja längta till ^^)
Allt som allt så var iaf denna kårkväll verkligen lyckad!! ^^

Idag (söndag) så väntar både lite allvarligt plugg inför nästa veckas seminarie, men även massa mys.
Ska se på Battle Royale 1 & 2 å äta glass, köpa en GH Gitarr å spela lite GH5 och Rockband Beatels. Kulikuli^^

Hoppas ni andra har haft det lika roligt som jag har haft det ^^
Tjo!!


Ps. ska lägga upp alla bilder jag tagit under dessa 2 veckor så fort jag kan :D


Kommentarer
Postat av: Frank

yeees sjöslaget ska de bli på ett el annat sätt.. maria hoppa va lite osäker nu, så försöker få en 4person .....

2009-09-06 @ 21:28:45
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0