Trökförkylning!!

Woho!! En dag av vila!! ÄNTLIGEN!!

Hela helgen var rent ut sagt för j***lig!!!
Jobbade 8*2 timmar lördag & Söndag - Var helt slut så sfort arbetspasset var över.
Hade verkligen velat varit med på Tjejkvällen me de andra i lördags, men istället blev det att ligga hemma å försöka återhämta sig något til lsöndagens arbetspass.
Söndagen måste ha varit de längsta 8 timmar i hela mitt liv !!!! Fick stå i driven först, men kunde inte ta speciellt många bilar innan det började klia i halsen å jag fick springa bakför med värdens hostattack!! Mickis fick ta över "huvudet" å fortsätta ta bilar >__<

Måndagen (igår) var en heldag från 10-15...lugn dag i skolan alltså, men var/är fortfarande helt slut i kroppen...fortfarande har jag ingen smak/lukt heller!!
VERKLIGEN INTE OK att inte känna NÅNNTING på 4-5 dagar >__<

Idag (tisdag) är det dock en aning bättre. Känner lukt å smak lite svagt, sen försvinner den igen. Men det är åtminnstonner bättre än tidigare.
Måste säga att detta verkligen var en seg förkylning.  Hoppas jag blir frisk snart!! Vill vara på topp till fredan då Frankies taco/utflyttningsfest/Kårkväll är ^^
Å Anna kommer å hälsar på på lördagen oxå :D Jippi !! ^^


Idag ska det bara tas det lugnt hemma hos Krykk.
Han ligger just nu nerbäddad i soffan å myser ^^´ å MacGyver går på TV´n ... funderar på att plugga massa idag så man känner sig sådär duktig som man gör efter en dags hårt/intensivt arbete :D


Tjoff!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0