Trevligt som tusan igår!!

Oj Oj vilken trevlig dag jag hade igår ^^
Satt först med Karro å "pluggade" under dagen...fick lite gjort iaf,men mest prat omannat :P
Beslutade mig iaf att göra en "deltagande Observation" på Karro under kvällens kårkväll eftersom jag har "Student Union activity Habits among Students" som ämne till B-uppsatsen somska skriva.
Fick mig både ett å annat gott skratt av hennes helt spontana, men ack så roliga citat :D t.ex:
"5 cider får räcka, Jag vill inte däcka" ^^, (haha Karro du e bäst!!)
Gick en snabb sväng påBorlänge marknad också, men denna marknad som en gång i tiden var riktigt bra har krymmt ihop till en liten fjuttmarknad som knappt är värd att gåpå längre...men man gör det för sakens skull...iaf jag :D
Denna helg är det även Frankies sista helg i lägenheten på Moong8 *snyft* >_<
så därför blev vi tjejer bjudna påTacos av henne ^^ *MUMS*
Efter det blev det utflyttningsfest å Kårkväll.
Massa massa trevligt folk som kom, bl.a. Kim å hans kompis Nicklas å även Marit å hennes kompis Sanna^^
Verkligen roligt ^^
(För bilder se Facebook)
Idag (lördag) var det först mysmorgon hemma hos Krykk <33 for hem mitt pådan för att göra min mamma nöjd genom att städa mitt rum å bädda sängen :P
Jääääääääätte viktigt att det ser fint ut....(not for me mohaha :P) men men....Mycket trevligt iaf att ha Anna-Lena, Thomas å Katarina på besök, tyvärr kunde inte Anna oxå vara med. Den stackaren ligger hemma å är tokförkyld >__<
Nu såhär på kvällen blir det nog mest plugg som gäller (mycket mindre roligt)
men kan ju avbryta då å då å kolla på nya "New Moon" - Trailern ^______^
Åååååh va jag längtar alltså!!!!!!!!!!
Hoppas alla får en trevlig lördagkväll:D
Tjoff!!

Kommentarer
Postat av: Marit

Det var en alldelens kalasig fredag =)

2009-09-20 @ 14:44:50
URL: http://lisskiss.blogspot.com/
Postat av: Frank

jag ryser varenda gång jag ser trailen... :P

2009-09-22 @ 06:42:48
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0