Snart slut...

Idag (onsdag) har jag å Krykk varit på loppis å kollat på lite nya möbler -- Mys ^
Fick stressa som fan när jag insåg att jag var sen till Maas/Nolle aktiviteten för idag:
Nollan skulle idag dansa "Pizza Hut"  på Donken. Men detta år hade Donken visst bestämt sig för att inte låta Nollan underhålla deras gäster...så vi fick stå precis vid entrén istället.

Idag tackar jag även regnet för att det bestlutade sig för att regna precis i rätt tid.
Vi skulle annars haft 6-kamp med DaSE utanför Tenoren idag, men istället beslutade vi oss för att ta ledigt fram till klockan 9...då ska N0llan förmodligen ha fest för Maas, å sedan blir det anagligen Flamongo IGEN >___<

Men det känns faktiskt som att vi är inne på sista versen nu :D
Snart får jag krypa ur min overall å i lite vanliga kläder...älskar fortfarande min overall, men kommer VERKLIGEN inte sakna att gå runt i linser å solglasögon varje dag >__<

Bara 1 1/2 timme kvar innan jag måste iväg till Tenoren .....

Skepp ohoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0