Sjuk men myser!!

Snart har ännu en vecka gått då, å cp-förskyld har man blivit me >__<
men som tur är så är det nog inte svininfluensan iaf.
Tror att det kan ha å göra med att man slappnade av efter att n0llnigen var över, å med all stress som varit så måste imunförsvarit ha sjunkigt rejält...så när man slappnar av så brukar iaf jag bli sjuk direkt >__<
Men en mysig sak är att jag "bott" hos Krykkan lika mycket denna vecka som jag gjorde under tiden då n0llingen var (alltså varje dag ^^) Mys Mys Mys !!!
En annan mysig sak är denna låt btw:

Tracy Chapman - Crossroad
Råkade hamna på Weed n0llans blogg där han hade den här låten på sin musikspelare.
Älskar när man snubblar över bra musik bara sådär :D
Imorron är det cp-lång dag i skolan: 08.00- 17.00 och i helgen är det jobb från 12-20 både lördag å söndag. Hoppas jag blir friskare tills dess så man orkar jobba(!)
Har faktiskt blivit aningens motiverad till att jobba nu iaf (ni sombrukar läsa min blogg vet att min jobbmotivation varit obefintlig tidigare) men nu har jag faktiskt nått att jobba för ^^ Känns bra!!
Nu, åter till min "Research Metodology" bok -Urk burk!! O__o

Kommentarer
Postat av: Frank

gud va läge sen man hörde en låt me henne, hon har ju oxå låten Talkin bout a revolution.. en härlig låt!

2009-09-13 @ 10:37:19
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0