Tar tag i saker å ting

Shit va jag suger på att uppdatera mig här den senaste tiden, men...för att försvara mig själv så har det verkligen varit fullt upp här >__<
Skolan tar upp mer å mer av min tid, idag hade jag inte ens tid att träffa/mysa me Krykk lika mycket som jag annars brukar hinna göra...av lite olika anledningar iofs.
Var i skolan mellan 10-15 å sen bar det av till Kupolen för lite schopping/fika med Marit i ca 3 timmar. Verkligen kul att kunna ses å prata av sig då å då tycker jag^^
sen hade jag ju även bestämt mig för att åka hem en dag mitt i veckan för mammsen har "Kompetens utvecklings dag" i 3 dagar, så då passar jag på att vara hemma en av dessa dagar. Få chans att prata igenom saker som händer i mitt liv jusst nu å vad som händer på hemma-fronten när jag inte är där etc.
Har för övrigt kommit på ett x-jobbs förslag (med STOR hjälv av Krykk får inte glömmas bort att nämnas ^^)
Mamma brukar vara bra att bolla ideér med, så imorrn blir det brainstorming på hög nivå ^^
Massa saker i skolan som sagt. Har ett stort arbete som ska vara inlämnat till nästa helg (0_o) å har kommit på att jag bara har 10 dagar kvar att skriva ihop å finslipa alltsammans!! Så jag kommer med största sannolikhet att vara ÄNNU sämre på att uppdatera mig här tills alla seminarier å tentor är över. men men vi får se :P
Var iaf på Sjöslaget nu i söndags-måndags. Episk resa må jag säga ^^  ---> men tänker hålla mig borta från Malibun ett bra tag framöver :P
För de som är nyfikna så har MASSA bilder å Krykks ihopklippta film (som typ summerar hela resan) kommit upp på Facebook!! Roligt Roligt ^^
Appropå film, så visade Krykk mig denna igår:
Gla som ett litet barn på julafton såg han ut att vara oxå ^^ hihi min tok <33
Nu ska jag fortsätta med mitt ^^
Tjoff!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0