Ensam hemma

Både igår och idag har det varit nån konstig dimma utomhus...lite kusligt,men endå ganska mysigt..iaf närman sitter innomhus och kan titta ut...slippa gå ut i den :P
Idag är Krykk ute på äventyr med kompis från Hedemora och kolla på "Blocket-bil". Skulle visst bli en ganska lång tur..inte tillbaka förrens på kvällen. Så fram tills dess sär jag ensam hemma.
Fast egentligen kanske det är lika bra. Har suttit flera timmar redan idag och skrivit på det sista för min uppgift i Research Methodology...vet egentligen inte ens va man ska kalla arbetet jag gör...B-uppsatts kanske...iaf..33 sidor har jag kommit upp med, å jag är mer eller mindre klar nu :D ÄNTLIGEN!! Känns skönt. Imorron kväll/natt ska jag lämna in den hade jag tänkt...sedan är det bara att lägga den åt sidan å sitta med tenta plugget...trycka in all fakta så man kan spotta ut allt som en tränad apa på tentorna nästa vecka >___<
Uuääh!! Behöver mera tid!!! minst en vecka till iaf!!
Så om det inte vore allt så ska jag visst påett lite oplanerat personalmöte idag...var en rent tillfällighet att jag fick reda på det..men hoppas det ska vara relativt smärtfritt iaf...bara sitta där å lyssna sen gå hem igen. Man kunde spela både lazer doom å bada bubbelpool efteråt, vilket jag i vanliga fall skulle tyckt va asnice..om det hade varit med mina vänner....känner inte att jag har nån speciell lust att socialicera mig med en massa fjortisar och/eller "bitcherinor" som finns på MAX (OK alla är INTE så, men orkar helt enkelt inte bli vän med dom på jobbet...det räcker med att gå dit - arbeta - gå hem igen ... få pengar ^^)
+  att jag faktiskt inte har tid att avvara för annat än att plugga just nu. Ska skriva färdigt alltsammans nu efter att jag slutat blogga, sen gå iväg till MAX där min chef var snäll nog att erbjuda mig skjuts till ICE
Sen följer en kväll med ännu mera plugg!!
USCH!! va jag klagar FÖRLÅT!!! >__< men ibland är det stressigt att vara student!!
Hoppas allt arbete man lägger ner ger nån form av resultat iaf :D
Tjoff!

ps. Igår satt Krykk å pysslade med min laptop :D Så nu har han uppgraderat Vista till Windows 7, Datorn är nyrensad, går därför mycket snabbare än tidigare och han installerade även Officepaketet, så nu slipper jag sitta med Open Office, yaaay ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0