Överallt uppdatering

Oj va länge sen det ar sen jag upppdateratde min blogg nu...men om sanningen ska fram har jag faktiskt varken haft tid eller lust till att göra det heller.
Pluggat som vanligt, sprang runt å gjorde massa intervjuer för mitt projekt arbete förra veckan...intervjuade både Joel, Ken å Ayda, så hoppas nu att läraren blir nöjd med resultatet :D
Å i Söndags efter att jag kom hem från ett av mina 9 timmars pass, fick jag direkt sätta mig ner med 2 Artiklar; läsa igenom dem å sedan skriva en sammanfattning.
Lyckades få till 1 sida för båda artiklarna, så det är jag ganska nöjd med.
Allt sammans skulle vara inskickat till på måndagen klockan 10 så att jag kan vara med på nått trök seminarium på onsdag >__< å pga detta seminarie så var jag tvungen att boka om min tid på Ungdomsmotagningen IGEN!! det är typ 2:a eller 3:e gången jag fått lov att göra det pga. nått dåligt skäl...nästan som att det inte är meningen att jag ska börja gå på P-piller :/  men men .... fick en tid om 2 j**a veckor!! sådet är bara att vänta å se av vilket själ jag måste göra en ny ombokning.....
Nu till helgen var det iaf dax att jobba monster-trök-passen igen >__< 09.00 - 18.30 USCH men som vanligt gick det hyfsat snabbt...
Blev även väckt igår morse (måndags) klockan 8 på morronen av min chef som frågade om jag kunde jobba senare samma dag å istället vara ledig på tisdagen (idag) ... Skulle alltså egentligen jobbat tisdag eftermiddag/kväll...å eftersom jag är så himla snäll (:P) så ställde jag ju så klart upp...Så det blev 3 dagars arbete på raken å massa pengar i kassan...det tackar vi å bockar för både Krykk å Jag ^^
Krykk var för övrigt på sin andra arbetsintervju för Elgiganten.
Håller alla tummar jag har att han ska hitta ett jobb snart. Skulle va bra både för hans egen skull eftersom han ogillar att inte ha nått att göra om dagana medans jag är i skolan...å även bra för våran ekonomi, eftersom jag lovat att börja betala en del av hans hyra ifall han inte lyckas få tag på nått jobb...fast även fast jag skulle göra det så skulle inte ekonomin gå ihop om han fortfarande inte får nå jobb!!!!
Så som ni kan förstå så går man verkligen lite på helspänn just nu!!! (0__o)
Idag (tisdag) händer nog inget speciellt iaf. En snabb vända på Kupolen....skulle egentligen vilja ut å gå en långpromenad, kanske t.o.m en spring tur...men det är ju så förbaskat kallt ute >___<!!
Så vi får se hur det blir....antar att mitt lata jag kommer ta över :/
Kl. 21.00 kommer jag iaf att sitta bänkad vid Desperate Housewives...det är ett som är säkert iaf...få se om Krykk tittar på eller springer skrikandes ut ur lägenheten...eller som vanligt somnar på min axel när det är nått på TV som bara jag vill se ^^ hihi <3
Tjoff!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0