New Moon + annat

Guuuuu va bra New Moon var ^^
Är så glad att de verkliogen hade följt boken, å många små detaljer som man läst om var faktiskt med :D
Annars brukar det vara ganska tråkigt att se på filmer när man redan läst boken innan, men den här gången var det kul att sitta å tänka på vad som man viste skulle komma å sen se hur det såg ut i "verkligenheten" ^^
Helnöjd med filmen iaf å längtar verkligen till nästa...tror den ska komma ut i sommar eller nått ^^
å nu vart jag även en smula taggad att ta upp sista boken å verkligen läsa färdigt den....fast, då måste man ju ha tid å läsa den också....kanske får ta mig tid nån dag under julen.
Har ju fått mitt julschema nu, å kommer inte jobba sådär blodigt mycket iaf.  Ganska skönt egentligen, kan jag fokusera på skolan....vilket i nuläget faktiskt känns viktigare....

Aja, ska hem en snabbis på kvällen iaf. Har för mycket kläder å andra saker hos Krykk så det är en aning fullt i garderoben. Blir nog att prata lite resplaner med päronen oxå...hehe :D

Tjo Tjo ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0