Helgens schema

Puuh !! Så var ännu en skolvecka över....Fyyy F&%#¤n vilken J&?¤%#&a kurs Financial Economics är >____<
Allt jag önskar just nu är att jag av nån underlig anledning ska lyckas klara kursen så jag kan gå vidare!!!!

Idag (fredag) är det iaf Bad Taste tema på kåren ^^ Tjoo hoo!! Vi vet ju alla hur förra årets Bad taste var hehe ^^
Fast tror inte att det kommer hända nått utöver det vanliga denna gång dock :P

Imorrn å på söndag är det jobb igen....fast passen är inte så jättefarliga egentligen, baar 7 timmar på lördag, sen blir det lite bio med Krykk å Pastorn. 2012 har vi hört lär vara ganska bra, så vi ska ge den en chans :D
Å på tisdag är det äntligen dags för New Moon ^________^ som jag har längtat!!!!!!!!!!! Synd bara att det inte riktigt blev som vi hade planerat. Att åka till sthlm å se den tillsammans med Frankie å Gök...men det är ju så jäkla svårt att få ihop schemana nu för tiden, speciellt när man har ett jobb att anpassa sig till + att det är en aning knapert med pengar för tillfället pga olika anledningar :/  men jag hoppas iaf att vi får tillfälle att besöka El Stockholmo snart iaf ^^

Nu är det dags för mat sen Hest fest :D

Tjo Tjo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0