Hej mitt vinterland

Wohoo va det snöade idag....tog emot detta med blandad förtjusning. 
Super mysigt att sitta inne å kolla ut på allt det vita utanför...mindre kul att mina nya Uggs verkar vara icke fukt och vatten resistenta...men men, så kan det vara.
Jag å Krykk gick dock en promenad på kvällen ute i snön. Super mysigt som alltid ^^ Få se vad kvällen mera har att bjuda på....har snart sett på2:a säsongen av Dexter...kanske somnar till det idag igen :D
Sitter å filar lite på CV och Personligt brev i väntan på att mina skolböcker ska komma. Kanske blir en svängom till lite banker imorrn :D
Tjoflöjjt ^^
Ps. värst va alla verkar ha börjat blivit sjuka nu då...tror jag ska börja knarka C-vitaminer i förebyggande syfte (0_o) .... Lite synd att det kanske inte blir nå Mimikry imorrn ... eller kanske inte....det ryktas om en hest-fest hos Crazy Hair-dude...men vi får se ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0