Halloween m.m.

Tentafesten i söndags var RIKTIGT kul ^^
Fick mig ett riktigt gott skratt av att se Bärsen i sin Sumo kostym. 
hade ju själv tänkt vara nån från Tokyo Mew mew (en manga serie...typ tjejer i lolita klänning, kattöron och svans)
men valde att bara ha min lolita klänning. Krykk fick vara katt istället - Haha ganska klockren egentligen ^^


       



Var hem en snabbis igår (måndag) å hämtade min PS2:a <333 wiiiiie Nu ska jag spela Final Fantasy X och X-2 + MASSA annat roligt ^^

Igår var även den dagen jag gått å väntat på med blandad nervosittet.... :)


Idag då (tisdag):  Skola, sen ska jag gå en massa husliga ärenden medans Krykk jobbar extra. Varor som: Sköljmedel, Limpa m.m. ska inhandlas.
Har även bestämt mig för att frösöka bli klar med min B-uppsats idag !! Måste korta ner skiten :/ Trööök.
De nya kurserna verkar vara ganska trökiga de med...men det är väll bara att bita ihop.


Tjoo !!


Kommentarer
Postat av: Marit

vad finna :)

2009-11-08 @ 10:12:05
URL: http://lisskiss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0