"Du har ingen aning om va du gör va?!"

hahaha ^^ Försökte mig på att klippa Krykk idag. Det var mitt desperata försök att få honom att inte raka av allt sammans.....han var en aning tveksam i början, men lät mig iaf göra ett tappert försök. och man kan inte säga att mitt försök var annat än tappert. Själv vart jag tämligen nöjd för att inte ha en aning om vad jag egentligen höll på med :P
Men gick med på att han skulle kunna raka sidorna iaf 12 mm vilket var det längsta han kunde raka (annars skulle han köra med 9 mm längst upp å 6 mm på sidorna 0__o)
fast....han var inte så nöjd med att ha kort hår på sidorna å längre hår längst upp på huvudet ...(vilket jag tyckte såg jättefint ut) ....så till slut när jag hade tröttnat på att tjata gick jag med på att han skulle raka 12 längst upp å 9 på sidorna ...... men tycker fortfarande han ser ganska dum ut i kort hår + jag älskar att ha nått att stryka fingrarna emellan.
aja....annars är det bara plugga som gäller. Försöker läsaminst ett kapitel om dan såatt de förbannade böckerna blir utlästa nån gång...men har FORTFARANDE inte börjat läsa i "Financial Economics" boken än ... vill egentligen inte heller för jag fattar ju ingenting >_____< men antar att man bara får bita ihop å börja från början med Kapitel 1 å ser vad det tar mig.
Imorrn jobbar Krykk hela dagen å jag har skola fram till kl.3 Sen ska jag faktiskt hem å spela lite FFX ^^ Har längtat efter det i en hel vecka nu sen mitt spel-maraton förra måndan.
Av en slump snubblade jag förresten över denna låt i min spellista idag.
Ett japanskt band som heter "Rentrer en Soi" som jag först inte fattade varför jag hade laddat hem, men sångaren har en cp cool röst på vissa ställen måste jag säga ^^
Tjoo Tjoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0