Valborg & mini semester

... och, känner mest för att bara skriva i korthet vad jag haft för mig de senaste dagarna, finns ju egentligen inte så mycket att beskriva för det är inte mycket "vettigt" som blivit gjort :P

Var bjuden på fest hos Marits kompis tillsammans med Johannes x2
Så där till bringade jag min valborg. Mycket trevligt må jag säga ^^

På fredagen vart det sega å dega i sängen fram till 2  :P
Sen kom Johannes på att vi skulle baka kladdkaka å se på Eddie Izzard tillsammans med Johannes #1 å Marit ^^
Innan dagen var slut så hade vi hunnit kolla igenom 2 boxar med Eddie Izzard, 3-4 avsnitt Varan TV sedan X-Men, Ali G, - (en välldans massa bra filmer på TV må jag säga) och till slut Porco Rosso.

Lördag (alltså idag, som jag hela tiden vill tro är en söndag^^) var också lugn.
Gick å handlade stuff på ICA å sedan blev det glass uppe vid trädet (som attakerade mig förra valborg)
Otroligt mysigt <33

Så nu sitter man här å väntar på att det ska bli söndag så man kan få jobbet överstökat.
Fast det ska nog gå vägen...hoppas på en lugn dag (förhoppningsvis i kassan)

Puss på er allihopa !! - Hoppas alla har haft det lika skönt under valborg som jag haft det ^^





Kommentarer
Postat av: Marit

haha..!! häller med! jätte trevligt va re =)

2009-05-05 @ 21:47:53
URL: http://groundlessgrenergrass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0