Manodepressiv?

Så har det då blivit tisdag..seeeeeeeeeeeegt det går just nu.....5 hela dagar kvar av pissvecka No.1 sen ska jag banne mig gräddfila i 2 hela veckor innan helvetet braka lös igen O_o 
....eller, det kanske är att ta i, har blivit lite mera pepp på att få börja plugga japanska nu de senaste dagarna
...å MAX jobbet är väll varken bättre eller sämre än vanligt...
Hade önskat att jag kunde fått SSAB jobbet dock. Grunnade lite på det idag...hade jag fått det så hade det varit lockande att ha flyttat hemmifrån till hösten, för pengarna man får på SSAB hade räckt till hyra ett bra tag...men men, får stå ut me de överbeskyddande päronen(et) ett tag till :P

Satt för övrigt å pluggade i skola...även det går super-segt...känns som att inget fastnar..eller att jag inte riktigt vet VAD jag ska plugga på för att det ska kännas som att jag är förberedd inför fredagens tenta...
Istället blev det en massa tankar som virvlade runt..massa djupare tankar,som jag egentligen inte borde lägga ut här för alla att beskåda (de få som läser min blogg vill säga)
men kan säga såmycket som att det till största delen handlar om mig å mina valsom jag har gjort åsomjag kommer att ställas inför...
Skulle behöva gnälla på nån...kanske över en ficka på stan nu när de öppnat uteserveringarna
.....men för det första så får det bli typ nästa vecka när tentora är klara...å för det andra...finns det ens nån som vill höra mig sitta å klaga ?? 
Känns som att det är allt jag gör nu för tiden ~ fast bara en massa smågnällandes här å där...inte att man riktigt kan få sätta sig nera å ventilera sina tankar ordentligt....skulle behöva göra det just nu känner jag - annars spricker jag snart.
Känner att jag är lite känslomässigt manodepressiv..ena stunden känns det bra å i nästa stund tvivlar jag på allt å alla...lite jobbigt.....
som sagt....fika någon?? :D






Kommentarer
Postat av: Marit

Förstår percis vad du menar!!

2009-05-27 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0