Inre dialoger har positiv effekt

Fick sms från Alex idag, han påminde att jag börjar jobbar klockan 9 idag O_o VAAA!! jag börjar ju halv 10...men nä nä, eftersom vi har uteservering nu, så måste man börja en halvtimme tidigare för att torka borden.
Det var bara att rusa iväg å börja jobba påen gång.
Jäklarns vilket nice väder det var idag :D
Varriktigt härligt att gå runt på parkeringen och plocka skräp.....det var lite jobbigt ett tag att vara ensam med tankarna...men så fort dagen körde igång så var det lugnt....å jag fick sluta 2 och 1/2 timmer tidigare också, vi hade typ inga gäster så då behövde inte jag va kvar ^^ Nice nice:D

Har pratat en massa med mamma, å fört inre dialoger me mig själv fram och tillbaka...vilket har lett till lite saker....
på sätt och vis känner jag skuldkännslor för att jag redan börjat gått vidare...men ska jag va ärlig så tror jag att gårdagen var mer som en chock för att allting kom så plötsligt...var helt enkelt inte beredd på att allt bara skulle ta tvärt slut...att vi inte kunda arbetat på det å rett ut det, eftersom vi aldrig ens haft ett litet gnabb ens....utan allt har bara varit mellanmjölk....ingen gnista...så på nå sätt kom jag lindrigt undan....har vägt fördelar mot nackdelar och tro det eller ej, men jag kom fram till att den senaste tiden har nackdelarna varit större än fördelarna...

Jag är helt enkelt värd nån bättre!! 

Gött, nu var det avklarat - dax att gå vidare.
Idag blir det examensmiddag i Falun me tjejerna ~ Wunderbar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0