Upp & Ner

Igår kändes det bra....å idag känns det återigen mindre bra......ska blir lite skönt att sticka iväg till jobbet å åter igen få tänka på någonting annat. 

Det är alltså den här dagen jag gått å väntat på. Den sista dagen på pissveckan,mitt [7av7].....å det har vekligen varit en pissvecka, annat kan jag inte säga....
Hoppas nästa vecka blir bättre...för varje dag som går så bleknar kanske minnena och med dom förhoppningsvis även kännslorna. 

En sak jag lärt mig är att mitt hjärta iaf inte är gjort av sten som jag tidigare sakt.
För just nu är det överkört och har färska hjulspår i sig...

Behöver nått att distrahera mig med. 
Imorrn ska jag rösta me Gök å Magnus, å ska försöka få färdigt delmomenten till distanskursen. När dom är färdiga är jag VERKLIGEN klar med vårterminen. 

Sen blir det sola, gymma, måla, cykla å umgås me vänner för hela slanten... vad som helst som får mig på andra tankar.



~ "Fan också, varför gör du så här mot mig" - 2009.05.29 ~ 

Kommentarer
Postat av: Marit

Tyckte du var trevlig.. vi kanske kan ses och ta en glass bara du och jag? =) kram

2009-05-31 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0