tom

finner inte ord....är helt tom.
vet inte hur jag ska bete mig när en stor del av min värld helt plötsligt försvunnit. 

det gör så in i helvete ont så fort jag tänker på den där sista kramen,.. att veta att detta kommer bli den sista gången ...det som var en sån fin dag...klarblå himel å varmt....för mig kunde det lika gärna vara kallaste december...för nån har plötsligt tagit bort marken under mina fötter.....å mitt sommarlov som äntligen skulle börja,fullt av möjligheter till glada dagar....

känns skönt att veta att jag har er alla där, att ni finns....vi får hitta på saker, det gör saken mycket lättare, man glömmer för ett litet himmelskt ögonblick....
Vänskap betyder allt trotts allt - å jag ska fan skaffa mig en hund istället, de älskar en villkorslöst

Imorrn är det jobb å sen iväg till Falun å fira Mälins examen ^^ 



Kommentarer
Postat av: Frank

Tänker på dig gumman!

2009-05-29 @ 23:39:03
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: nath

det ska bli kul imorn! du kommer få tänka på något annat!

2009-05-30 @ 01:40:13
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0