Tagit tag i dagen

Haft en lugn å förvånasvärt skön måndag. Bra start på veckan alltså !!

Beslutade mig för att ta tag i den välbekanta kragen å göra nått med dagen.
Nu har jag ju inte gjort sådär förfärligt mycket mer än att epilera benen (vilket btw gjorde förjievligt ont men värt det för nu ser det inte ut som jag odlar en ny regnskog på benen :P)
Har sett Australia som legat å väntat på att bli sedd i ett par veckor nu.
Hade redan hunnit bildat mig en uppfattning om filmen innan jag såg den, men ändrade uppfattning under filmens gång. Tycker faktiskt att den var riktigt bra - å det måste varit för nå hormoniella förändringar jag kanske går igenom just nu eller så fick jag nått i ögat där på slutet ^^;

Men det jag nog är mest stolt över idag är att jag nog i princip är klar med Delmoment 5 av min distanskurs.
Få se hur jag gör med Delmoment 4. Har nog uppnått G nivå på den iaf..men vet inte om jag orkar bry mig så mycket om att komma upp till VG nivå på den...kanske Johannes kan hitta på nått förnuligt sätt att få de där jäkla boxarna att hovra ut när man för musen över dem :P
 
Nu är det iaf snart läggdags å imorrn väntar nya äventyr.
Liten tripp till Falun å köpa skor på Deichmann kanske ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0