Sommarlov ??

Jaha, så var sista tentan för vårterminen gjord..hoppas det gick bra, kändes ganska okej iaf ^^

SItter i skolan å väntar på att nån ska komma å hålla mig sällskap, tänkte kanske droppa förbi Johannes idagockså ..eftersom han var så snäll å äntligen frågade om jag ville komma över xP hehe

Känns inte direkt som det är sommarlov nu...imorrn å på söndag är det jobb på max som gäller, (fan vilka sugit långa pass) ska iofs ut å äta (eller vad det nu blir som händer) för att fira Malins exa,em ^^ Yaaay
Hoppas å antar att det kommer bli trevligt :D
Problemet är bara hur jag ska ta mig från jobbet till Falun....vill hellst inte be om lift, men antar att det blir mitt enda val :/

Har skickat efter japanska böcker också, men det fanns bara 2 av 5 böcker att beställa på både Adlibris och Bokus...

aja, kanske ska sätta mig i solen ett tag å vänta på att Karro ska komma å hålla mig sällskap :D

Mata ne


Kommentarer
Postat av: Karro

haha, låter som att du ska lifta med nån okänd person till Falun:P

2009-05-29 @ 15:56:57
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0