Rockband natten lång

Vilken dag det var igår alltså!! ^^
Satt å pluggade i skolan tillsammans med Karro,,,gick segt, men långsamt frammåt...usch - prov på måndag O_o

Sen drog vi allihopa (Franks kompis Maria var också me) till Folkets park å kollade först in Natta som sjöng i Tada Tátà .. tycker verkligen om deras musik !!
Vandrade lite i stan medans vi väntade på att Goodlooking Trash skulle börja spela..
Kul att se dom igen också, å sångaren Jonas var lika...annnorlunda :P som alltid ^^;

Jag, Frank å Maria drog sedan tillbaka till Moong8 å kollade på fi9lmen Sling Blade som DB hade rekomenderat.. den var helt ok...fin story ...men kanske inte riktigt min typ av film :P
Under tiden vi kollade på filmen kunde man hela tiden höra hur det spelades Rock Band i allrummet...Från början var det bara tänkt att jag å Frank skulle va lite sociala å bara kolla in vad de höl på med, men det slutade med att Frankie spelade trummor  å jag spela gitarr Krykkan jouina på sång, å gitarr ibland å DB på bas:D
Har tidigare varit lite negativ när det kommer till Rock Band å Guitar hero, men det var verkligen hur kul som hellst :D
Beslöt mig för att sticka över till Johannes å sova när klockan var ca halv 5 O_o

hahah har lite ont i händerna så här dagen efter ^^;

Favvo låtarna bel Sttill Alive (från spelet Portal) å "Thats what you get (är inte säker på titeln, men tror den hette så) med Paramore :D



Idag lördag har det blivit lite plugg hos Frank...väntar nu på att hennes makaroner ska bli klara, sen blir det mat på balkongen (en Gorby för mig) å sen vaxa benen hos Natta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0