Plugg då

Hmm mins inte vad jag skrivit å va jag inte skrivit om .... igår va en slapp dag...först ett "seminariet" där det var mest läraren som pratade - sen sitta i skolan å "plugga". Träffade både Frankie, Gök, Karro å Natta ^-^ 

Gök lärde mig äntligen hur man Ircar - hehe få se hur mycket man kommer hänga där...känns som att jag inte har så mycket tid att sitta å snacka på det sättet, men det är lite roligt iaf, så det blir nog att man hänger där då å då iaf.

"Efnet - Borlänge kanalen" för de intresseradet

Idag var det ju tänkt att jag skulle släpa me Johannes till Ornäs, visa runt lite å även passa på att byta ovve delar - men så bidde det inte.
Pappa tog bilen på morronen *morr*   ~ Så det får bli imorrn !!!  

Idag då; ska nog dra mig mot stan i 10-11 tiden..sitta där å plugga...sen får vi se vad som händer - vill också ut å gå me de andra ~ Vi får se om det är idag det händer (^-^)!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0