Mera Afrodans åt folket

Dagen vart inte riktigt som jag tänkt mig. sov ganska länge,steg upp...gick sen tillbakaåsov en timme till.
Det blåser nästan stormvindar i Ornäs idag (men tydligen inte innei stan) 
Var inte alls sugen på att åka in till skolan för att behöva sitta där själv å plugga >_< men fick liite gjort fast jag var hemma :D

Drog dock in till stan i halv 5 tiden å mötte upp Frankie. Afro Dans stod pådagens schema. Kåren hade bjudit in en Friskis & Svettis instruktörsom hade gratis pass på Tenoren ~ Niiiice ^^ 
Var faktiskt rikigt kul, å svettig blev man, men inte slut så man vill kräkas (som iaf jag brukar bli när jag varit på t.ex. Bas eller Core)
Har fått en massa "Gratis testa på biljetter" som räcker en vecka (fram till den 7:e) så jag tycker detta ska utnyttjas :D 

Friskis Nästa vecka FTW

nu i skrivande stund har det nyss regnat (mysigt ^^) å solen lyser genom oranga moln vilket gör att det ser "görhäftigt" ut utanför just nu, om det inte var för min kassa kamera så skulle jag tagit en bild åvisat...men det skulle inte göra det jag ser just nu rättvisa för 5 öre. 

Ska plugga vidare..funderar på att sätta mig i skolan imorrn, Tharany kommer då om jag inte minns fel, å för en gångs skull så är jag inte förskyld när hon är här xD 
Ser VERKLIGEN fram emot att den här veckan är slut (som jag skrev om i förra inlägget) bara några dar kvar nu, bara att bita ihop!!   

(>^-^)> GAMBATE Ea chan!! <(^-^<)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0