Lyckad invassion

Hade verkliugen superkul i Falun. Vår invassion av Falukåren vart mer än lyckat...det vart total invasion ^^

Det var kul att få träffa Sanne igen, henne har jag nog knappt sett sän jag tog studenten (vilket ju är något år sen nu..huu jag börjarbli gammal haha)
Kom även till insikt att jag har gått i samma klass som Krapp i Årk 1 på Gymnasiet O_o haha hur kan jag inte ha kommit ihåg det !!!!
abtar att det visar på hur mycket alla förändrats.
Det var ju även det jag å Frank snacka om...att hon är min förändrare.

I söndags var det en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dag hemma hos Johannes...kolla lite filmer å han sydde på lite märken samtidigt som jag sydde fast mina bokstäver. Vart inte att vi bytte nå ovvedelar, men det kommer säkert bli av i veckan,..tänkte nämligen släpa med mig honom till Ornäs :P

aja,snart är det att man ska iväg till jobbet igen (kan det bli mera bläää å sugit..vill bara vara hemma å plugga...hellst inte göra nånting, men hellre plugga än jobba..... >___<;; )


Kommentarer
Postat av: Karro

Sanne hittade nån annan gäst, vet inte vad han hette. Haha, inget mer hångel inte, var Molson som kom på att vi skulle byta ärm nu när jag skaffat overall:)

2009-05-10 @ 13:58:38
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0