Invassionen börjar idag

Haft några välldigt lata dagar de senaste dagarna....tror dom har behövts för jag har inte kännt mig 100 %
(har även börjat tro att jag lider av järnbrist...men det är en annan fråga :P)
Fast har nu kommit på att jag är en aning efter i kurserna..så jag får verkligen lägga in en extra växel nästa vecka !!!
Ni kommer antagligen få se mig sittandes mer i skolan å plugga då :P


Idag är annars dagen med stort D ^^ Invasionen av Falukåren ska äntligen bli av !! Yaaay !!

Träffar Frank i 3 tiden,drar till MAX å käkar + att hon ska försöka smöra lite förchefen om sommarjobb.
Sen måste lite olika komponenter innhandlas om det ska kunna tillverkas P2´s

Antar att vi kommer förfesta på Moong8. Dom som förfestar på stan verkar ta den tidigare bussen...men det kommer nog bli superbra det här iaf ... alla coola hänger ju på moong8 som Björn så fint sa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0