Int mycke som hänt idag

Idag har motivationen för plugget varit = 0  
Facebook har på något vis tagit upp det mesta av min tid...hur kan ett vanligt community ta så mycket tid O_o
Kul att så många gjorde quizet om mig iaf - kan ju säga att typ alla trodde jag gillade Jordgubbsglass å att jag vill ha oxfilé på min pizza :P (fel fel fel)

Aja...Ska strax slänga in mig själv i duschen, känns som att det VERKLIGEN behövs..kan fortfarande känna massageoljan i håret från i LÖRDAGS ^^;


Imorrn är det sista seminariet för leadership and Organizational behavior kursen ~ GÖTT !!
sen plugg i skolan...måste komma igång med det nu !!! Tenta både måndag å fredag nästa vecka!!


Å så lite musik:

Skulle nån som känt mig ett tag verkligen tro att jag skulle lyssna på nå liknanden ... neee tror inte de...men texten är underbar :P
Fick en tanke...mitt liv har verkligen förändrats på alla sätt å vis sen den 15 januari <3...ska jag va riktigt nostalgisk så kände jag faktiskt att det var nått annorlunda på G redan då när jag fick upp själva vännförfrågan ~ vissa saker känner man bara på sig !! XD




Kommentarer
Postat av: Gök

Jag svarade faktiskt OST på pizzan!

2009-05-19 @ 23:41:42
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0