Heute ist mein Tag

Kom å tänka på en sak:
Igår hade jag för ovanlighetens skull mina linser i....å i prinsip alla frågade "Har du linser i?"   
haha alltså, egentligen...tror ni verkligen jag går runt utan glasögon?! :P
aja, JAG tyckte iaf tanken var rolig..fast det kanske inte är lika uppenbart för alla att jag inte skulle ha glasögon på mig eftersom alla inte vet hur pass dålig syn jag verkligen har :P

IDAG är det iaf MIN DAG !! - Linnea-dagen wohooo ^-^
Blir nog lite fika med mammsen å Per på kvällen ~ 

Idag är även dagen då jag släpar med Johannes ut på landet :D
Ovvedelar ska ÄNTLIGEN bytas också ^^

Hoppas det fina vädret håller i sig....allt känns så mycket bättre så fort solen lyser ^^
å snart är det lördag!! LÄNGTAR !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0