Veckoplanering

Under hela förra veckan gick jag omkring å tyckte den skulle bli totalt hemsk. Helgen var iofs inte sådär värst vidare (fast bara om man tänker jobbmässigt) men om jag tänker efter så var den helt ok ändå.
~fast~
det är DEN HÄR veckan jag sett fram emot mest under ett tag nu :)

* Personalmöte på onsdag - som jag iofs inte ser fram emot för dom brukar vara ganska tråkiga, men man får gratis mat iaf :P ådet var då Ryhd påpekade att det var då vi skulle "supa" (som han så fint uttryckte det) men tror jag bara kommer äta upp min mat å gå hem.

* På torsdag är det den efterlängtade Dammiddan ^^
Förra årets dammiddag var iofs inte superkul (men såklart inte super-tråkig heller) - men i år har jag bara på känn att det kommer bli skojj ^^

* Har bestämmt mig för att få Delmoment 3 på distanskursen avklarad denna vecka och påtorsdag ska jag å Tharany ha redovisning av våran förestags-värdering (H&M)


Är ledig 2 veckor i sträck nu,men antar att man kommer bli erbjuden jobbmöjligheter var å varannan dag - få se om man orkar dra in lite mera pengar till kassan. 
Fast, vill faktiskt ta det lite lugnt de kommande helgerna, MÅSTE verkligen börja sätta mig in i provet för "Management accounting 2" å det skulle inte vara helt fel med utgång till helgen heller ^^ Var verkligen tusen år sen man var ut nu (kåren räknas inte :P) 
Eftersom min underbara mys fyller år i helgen så tycker iaf jag att det  finns anledning att fira  ^^ 

 
Nä,nu ska jag plugga inför Fronter tentan
Swisch iväg


ps. har hittat MASSA nya Miyavi bilder på Photobucket <333 ska sitta å fan-girla mig ett tag - han ser annorlunda ut nu när han tagit bort piercingarna han hade i ansiktet. Han var den enda jag tyckte faktiskt passade i piercings, annars vete fan :P


Kommentarer
Postat av: Gök

MEN LINNEA FÖRFAN! Ser inte det där ut som tjej så vet jag inte hur en tjej ser ut.

Han ser mer kvinnlig ut än vad jag gör på många sätt och vis!



När jag visade bilden för Victoria och sa "tjej eller kille?" sa hon "tjej" utan att tveka det minsta. Fem miljoner människor kan inte ha fel :D

2009-03-10 @ 11:27:42
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Frank

HaHa,.. gök tar orden ur munnen på mig! :P

2009-03-10 @ 22:52:45
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Han kanske är transa..eller hon..eller...



"Det" ser iaf inte speciellt manlig ut.. ^^

2009-03-11 @ 04:03:29
URL: http://bl0ndie.blogg.se/
Postat av: Tiny

men Linnea hon eller oj han menar jag ser ut som en tjej juu (=

2009-03-12 @ 22:36:49
URL: http://sandralindbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0