Arg

Tar lite pause i  tentapluggandet.
ÄNTLIGEN har jag lyckats klura ut hur man gör för att skriva en "Cash Flow Statement" ("kassaflödesanalys")
Få se hur det går imorrn. Ska iaf bli JÄKLIGT sjönt att få den där dumma tentan gjord iaf...hur den än kommer gå...
HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag slipper göra omtenta nu !! ^^

Fick samtal från en "fjortis kollega" på MAX också.
Förra veckan hade vi kommit överrens att hon tar 4 timmar av mitt 8-tim pass nu på lördag, så att jag bara ska jobba 12-4... men så ringer hon å ändrar (IGEN) så det blir full jobbhelg.
Och va nice det kommer bli på söndan då det är Tentafest ...  INTE (hatar att behöva gå direkt från 8 timmars slit till kåren)

Just nu känns det som att min vecka som jag först trodde skulle bli så bra - ser ut att bli ganska trist.
det är fanimej pissvädret utanför som får mig att känna mig anti allt.

>> Hatar att allt ska va så jievla otajmat JÄMT!! <<

Nä, ska få ut mina frustrationer genom att plugga lite till, sen gå å lägga mig. Mysigt nog måste jag gå upp halv 7 bara för att få skjuss me mamma in till stan.
(Åter igen, jievla pissväder. Hade det varit fint väder hade jag tagit bilen å pappa cyklat..........>___<)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0