Popcorn <33

Suttit i skolan å pluggat för tredje dagen i rad - inte lika pigg idag som jag var igår dock >__< åtminnstonne till en början.
Runt halv 2 kom Johannes <333 å jag blev genest MYCKET piggare, som grädde på moset kom även Frankie som hade med sig Popcorn (n__n)

       

Igår blev det inte nå plugg gjort alls efter att jag kom hem, men idag ska jag se till att få klart summeringen av de resterande kapitlena - så behöver jag bara sitta å nöta frågor imorrn.

Ska eventuellt till kåren också, men har inte bestämt mig än - få se hur det känns imorrn helt enkelt  :D

Nu ska jag hoppa in i duschen (höhö bokstavligt talat :P) å sen blir det *plugga plugga plugga*


Kommentarer
Postat av: Frank

hahaha bra gjort me bild serien.. efter att linnea har vart i burken så va den tooom!

2009-03-19 @ 01:05:17
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: Tiny

åh jäklar vad sugen jag blev på popcorn(=

2009-03-19 @ 15:31:13
URL: http://sandralindbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0