Äntligen Overallbärare

Igår hände de igen. stänger av alarmet i sömnen å fortsätter sova. MEN den här gången var det ändå extremt, eftersom jag la mobilen en bit bort så att jag inte ska kunna sträcka mig efter den å stänga av.
[antar att detta kommer låta mysko men - ] Tror ni inte att jag kryper i sömnen å stänger av mobilen å fortsätter sova. (med kryper,menar jag att jag i princip går i sömnen)

Iaf

Träffa Karro å Gök i skolan, satt där å försökte plugga lite själv, sen bar det av till Kupolen, Kollade vi på Måns Zelmerlöw (å han såg lika bra ut i verkligheten som på TV ~ Sjöng lika bra gjorde han också ~ Talang har han minsann ^^)

Hämtade ut min Overall runt 16 + köpte massa märken å en handduk. Vart lite....snopna kan man kanske kalla det för....när vi kollade in färgen på overallerna. Det är meningen att ekonomernas färg ska vara RÖD, men min å Karros overall är typ laxrosa ^^;
Funderar på om man skulle ha färgat om den själv, men, vid närmare eftertanke tror jag nästan att jag avstår.  Om inte annat så har jag nu infört en "IBM-färg" till overallerna....(dassigt röd) haha sen när börja du läsa IBM Karro :P

Imorrn ska jag plugga (eventuellt om jag får tid, kanske se till att städa lite i rummet) å sen lät det som att det blir Majong me Johannes x2 ^-^


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, aldrig att jag tänker tillhöra IBM.. får helt enkelt vara en specialfärg för oss två:P

2009-03-22 @ 13:54:09
URL: http://karson.blogg.se/
Postat av: Gök

Och jag har infört en färg till falustudenterna? Inte illa :P Kanske ska ha min som den är då. Haha.. Hursomhelst får jag ändå inte färga i våra tvättmaskiner som vi har här...

2009-03-22 @ 14:45:14
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0