Underbar helg

Haft en underbar helg:

Tjejkväll + Melodifestival med Karro, Natta å Malin ^^
* Bakade egen pizza å tryckte i oss 100kg godis <33
* Lyssnade på ur-mysig musik på Nattas gramofon (å jag blev spådd :P)

Sov hos min Johannes <333 men sprang upp till tjejerna igen på morronen medans han fortfarande sov, å såg på Footlose å åt frukost (+ mera godis) XD
Efter att de sen åkt iväg till diverrse ställen, fortsattes det sovas till kl.1 XD



Imorrn ska jag sitta i skolan å vara duktig - funderar på att springa ner till stan å ta ett kort också så jag äntligen kan skicka iväg papprena för mitt körkort.
Fast, det blir imorrn det - nu ska jag plugga :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0