Snubblar över mina tankar

Det är inte så att jag känner mig speciellt dålig på att göra saker å ting eller att jag har dåligt självförtroende (fast jag vet att jag för det mesta är en klant :P)
Men just idag började jag faktiskt tänka på att jag faktiskt skulle vilja hitta nått som jag är RIKTIGT bra på !!

Just nu finns det så himla mycket kreativa å duktiga människor kring mig som alla har nått som just DE är extra bra på....men själv har jag inget ...

Har även fått små pikar lite här å där: *Host host*  Frankie å Kim ~ men jag vet att ni inte mena det...eller, jag vet inte hur seriös Kim var med uttalandet om min SSAB insatts :P (som jag iofs håller med om + bra betalning å mycket fritid fick man :P)
Men - ja, jag vet inte jag...nu känns det som att jag börja snubbla över mina egna ord å tankar - å Emo Ea börja visst titta fram en aning - henne vill vi begrava igen - Är nog bara en massa tankar om framtiden som spökar.....
Ska ta ett steg i taget  - så går det säkert vägen ^^

"Fasiken va skönt det skulle ha varit att fått flytta hemfrån just nu btw(!)" ~Att få lära mig ta hand om mig själv skulle nog bara vara bra för mig.

aja ....  ett steg i taget var det ja;P


 

Kommentarer
Postat av: Frank

vad har jag pikat om..? :P



haha, jag ska äta extra mycket på ena sidan av munnen :P

2009-03-04 @ 01:22:07
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0