Skrubbsår å Kaffefläckar

Har haft en riktigt bra dag idag. Hade bilen också så det var inge stress me bussar. 

Myste så mycket så jag fick både ett skrubbsår på knät å kaffefläckar på både tröja å jeans :P

Johannes å jag hann med både 2 turer till Hemköp för att hämta hans beställda datordelar å sen lite GT utsällning + några minuters "Katamari rullande" innan det var dags för mig att skjussa honom till jobbet å sen vidare för att möta upp Karro, Frankie, Gök, Malin, Sander å Bjömpa *pust* på Sibylla.
 
Drog iväg till Lager 157 å handlade massa <333
Hittade en kjol, ett party linne, en gul palestina-liknande skjal å sen köpte både jag, Gök å Frankie likadana tröj/jackor som vi ska ha när vi åker till Tjällis nästa vecka (n__n)!!
haha, vilken syn det kommer bli när alla 3 kommer i likadana kläder ^-^;



Imorrn blir det antagligen lite skolhäng tillsammans med Karro å Gök. Ska försöka komma nån vart med CSS uppgiften till Delmoment 4.
å sen en sväng förbi rosa huset å köpa tyg till overallen ~ Sykväll på lördag efter jobbet (yaaay) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0