Schlagermys + Grattis min älskling !!

Igår var det schlager-mys på Frankies våning tillsammans med Karro, Frankie, Natta och min underbara mys.
Kan det bli bättre? - tror inte det va !! ^^



Johannes <33 födelsedag idag (söndag) Är så glad att han blev glad för presenterna jag gav (n___n)!!
Dagen har annars mest bestått av Mys, TP på Wii och Pizza 
Förlåt förlåt förlåt för den eventuella fläskläppen (>___<)` Även om det kanske inte var mitt fel känns det fortfarande så för det var ju MINA tänder   ~ ~ ~  Min stand-in får hålla koll på dig i natt <33

Nä, kanske man borde ta tag i lite tenta-plugg nu.........tröööök alltså, men det måste verkligen göras (!)

(ego bild med min "stand-in")

Swisch iväg

ps, va tycks om den nya borden ^^ (vart inspirerad av Frank att också förnya mig ~ lite vår tema denna gång)

 

Kommentarer
Postat av: Frank

jättefin border.. ;)

2009-03-16 @ 00:56:05
URL: http://helfr.blogg.se/
Postat av: segoflic

Jag tänkte fråga om din standin var en ukelele.. Men så avslöjade du ju vad din standin var förnåt :p

2009-03-16 @ 01:42:20
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0