Mysar upp

Gårdagen var ganska blaha som ni kanske la märke till, ni som läste förra inlägget :P - vet inte om idag var någo annorlunda egentligen, men på sätt å vis var den det. Kanske beror på att solen var framme å sken - fast kallt som satan var det (-8C i Ornäs iaf >_< så det fick bli vinterjacka på - Jag som hoppats slippa ha den mera det här halvåret)  

Mobilen har gått varm i princip hela eftermiddag ^^ Va alla är gulliga som ringer å hör hur det gick för mig på tentan XD
(fast efter att tredje personen ringde så började jag fundera på hur mycket jag egentligen måste ha klagat eftersom det adrig brukar vara SÅ HÄR mycket uppmärksamhet kring en vanlig skrivning annars :P)

Jonatans prov var iaf sig ganska likt. Mest frågor tagna från övningstentan (vilket man memoriserat) å sen slänger han in typ 2 egna frågor som man inte förstår....vilket resulterar i att man oftast bara får B istället för A .... men men :P
Nu ska jag iofs inte säga att jag får VG på tentan bara sådär. Kanske jag skrivit nått helt galet å hamnar på ett svagt G - men,skulle bli förvånad om jag inte blir godkännd ^^

ÄNTLIGEN har jag fått upp min ljusslinga i rummet. Den har sedan säker 6-7 år tillbaka legat i en burk i bokhyllan, men nu så hänger den å "mysar upp" (^-^)   

Kvällen kommer annars att bestå av en liten koll på Föreläsning 2 om CSS - Se Desperate Housewives å sen får vi se hur mycket tid det blir över för annat.
Känner mig verkligen trött, har nog inte sovit så mycket de senaste 2 dagarna (även om jag hellre sover bara 5 timmar hos Johannes än 8-9 timmar hemma)

Vi får se vad som händer imorrn ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0