Maxad

Hahahaha förstår mig verkligen inte på folk!!
Hur kan man INTE tycka att Miyavi ser ut som en kille (0__o)
hehe oki, måste väll hålla med om att han inte ser speciellt matcho ut, men det är nog det ENDA jag kan hålla med om också :P

(liten kommentar riktad till alla som kommenterade förra inlägget :P)



Idag var jag på personalmöte. Vet inte vad det är med mig,men införvarje personalmöte så är jag ständigt väldigt anti.
Denna gång var inget undantag. Men det slutar ofta med att det är trevligt - vilket det även var denna gång med,till största del iaf.
Hamna brevid Ryhd under skälva mötet, han är ju komplett galen, vilket i detta sammahang bara är positivt. (ps, han har ABSOLUT 3 fickor på sin jacka :P hahahahahahahaha)
Av nån anledning hade jag å Andreas toa-race också, men på nå sätt hamna jag på killtoan å han på tjejtoan ^^; Mycket mysko må jag säga :P 

Fast under middan var det en aning långtråkigt. Hamnde med folk vars enda intresse var att dricka så mycket som möjligt. De kunde knappt hålla sig. Vissa hade t.o.m med sig dricka att shotta med, vilket de hällde upp under bordet när de trodde/hoppades att ingen såg.
Känns en aning patetiskt att se, som om de aldrig druckit förr ... men jag vet inte om det hade varit nå bättre att hamna vid samma bord som 17:åringarna

Sak samma; maten va god iaf (och gratis) "kyckling, klyftpotatis, örtsås" å till efterrätt blev det "kladdkaka, glass och hallonsås" <33 



Imorrn är det Dammiddag + kårkväll ^^ ser jag fram emot, hoppas det blir kul

PS !! Rösta på Nathaly til Melodi Gran Prix: HÄR !!
Än så länge har jag röstat 6 ggr. Tror ni att ni kan slå mig ?! ;) Gå då in å rösta som bara den vetja (Klicka i Nummer 5)




 

Kommentarer
Postat av: Karro

är ju lugnt så länge ni inte hamnar på samma toa;P hehe Vad är det för speciellt med tre fickor??

2009-03-12 @ 09:41:55
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0