Måndag

Lugn dag idag.
Försov mig iofs - det sista jag kollade innan jag la mig, var att larmet var på (07.30 ska jag egentligen gå upp för att hinna med 9 bussen)  men istället väcks man av ett sms klockan 09.00 (0___o)
När jag komfram tillskolan fick man iaf lite gjort innan Karroslektion slutat.  Vi stack sen ner till stan å tog ett kort som jag hoppas kan användas tillmitt körkort, men nu börjar jag undra om kortet kanske är aningens för stor .... men man borde ju tycka att korten man tar "professionellt" ska funka...men men :P

Åt massa mumsig kinamat på Golden Palace efteråt.....gaaaaaaah va mätt man alltid ska bli då ^^:

 ~*~

Nått som är lite lustigt är att det ofta ringer människor å vill ha me en på saker när man redan åkt hem...lite typiskt, men det får bli en annan gång helt enkelt :D

Idag ska jag jobba vidare på min väska å läsa färdigt kapitel 8 i Management Accounting-boken (har gjort upp världens bästa tenta-pluggs-strategi) ^^

Swisch iväg !!


Är förresten med en snutt i Student TV ( nånstanns i början) men tror jag ätit för många brandbilar HAHAHA :P - å Gök, jag hör inte dalmålet ^^;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0